Du är ful.

Är så jäääävla förbannad just!!

Första dagen tillbaka i skolan böjar inte bra för mig kan jag lova,glömde dosan hemma så har varit små irriterad hela morgonen sen nu på matten ska våran lärare vara cpkärring och dum i huvudet! åh jag orkar inte,jag ska fan sluta gå på matten. Fan lärare ska ju vara hjälpsamma och försöka komma på olika lösningar för att elever som har svårt för matte ska kunna klara det. Men nej inte hon,hon gör fan allt som en lärare inte ska göra.
Jävla bajskärring,hon kan ju fan ta sig någonstans
.



Kommentarer
Postat av: Linn

haha stakkas :)

Okej, men då synns vi där galning. BTW!! sugen på en tjejfest/kväll hos oss i helgen? Blanda drinkar, högklackat, klänningar å hela skiten! Massa roliga spel och middag. Jag, frida, du och 3 till ?? :)

2009-04-21 @ 13:02:20
URL: http://anjiru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0