Jag försvann för längesedan

Famlar omkring i ett mörker som aldrig verkar ta slut. Utan något spår efter en väg som leder ut, ingenting att hålla sig fast vid. Ingenting finns längre kvar,allting är borta och jag,jag faller bara djupare.Tar mörkret aldrig slut?

Om du tittar riktigt noga så märker du att jag inte längre finns kvar,






Älskade vän,du förstår inte hur mycket jag saknar dig,hur mycket du fortfarande betyder för mig.
Du var min stöttepelare,den enda som förstod och fanns.
Jag hoppas nu på att kunna få vara din,jag finns här så mycket som du tillåter mig att finnas.
Jag slutar inte kämpa för dig den här gången.
Bara släpp in mig.
Jag älskar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0