söndag

I går blev det ju party hos någon Micke, det var inte sådär jätte kul,visst det var trevligt folk osv med de sög typ ändå. Vid 12 nån gång gick Jag, Frida,Vickan,Ida och Madde ut för att träffa Andre,Potis,Emil,Alex och Markus som var ute på en raggar runda, Markus som nyss fått körkort fick skjutsa hem Madde och mig till Nicklas,jag orkade inte vara kvar där borta så drog dit och kolla på Iron man i stället men jag blev så satans trött så somnade typ dir.


Ikväll blir nog bara o ta det lungt och nörda framför tvn. Känns ganska skönt att vara ledig imorgon i alla fall!
Funderar på att gå en sväng på stan imorrn,har dock inga pengar att spendera.
Har typ bränt i väg hur mkt pengar som helst nu på lovet.

Nu ska jag gå o göra mat.

Hedda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0