Brännboll på hög nivå.

Jag har nyss sett klart 2 weeks notice med mami,ska se sex and the city nu sen sova,ska ju upp bajstidigt imorrn eftersom att jag fortfarande måste åka med pappa^.

Ja vi fick i alla fall ihop några som var på och spela brännboll, jag och jottan har typ fått dille på brännboll nu men fan vad kul det var! Det kanske inte var den seriösaste brännbolls match menmen fett kul hade vi i alla fall!



Vissa av oss har ju int sådär great kondis.




Emil var fett snygg i min jacka också.

Jag har i alla fall haft en sjukt bra söndag för första gången på sjukt länge! Har varit hur kul som hellst ikv, måste göras om,hoppas vi lyckas få med nå fler också då!

GodNatt!


Kommentarer
Postat av: linn

HAHAHA EEEEMMMIIIIIL XD

2009-04-27 @ 13:31:28
URL: http://anjiru.blogg.se/
Postat av: linn

Jag callar dig bitch <333 :D ringer efter skolan imorrn

2009-04-27 @ 22:45:14
URL: http://anjiru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0