byebye bööördie

Sitter och ser på how i met your mother ,det mesta är nu färdig packat så väntar bara på mat nu sedan så bär det av.
Blää, vill verkligen inte åka,kommer bli så jävla utråkad. Det finns typ ingenting att göra där,typ köra skoter o se film bara.men nu lär ju de mesta av snön ha försvunnit så de gå int o köra skoter. Kmr ju bli as kul o sitta o se film 6 dagar i sträck.
Jippi! ^^

Jag har grymt ont i huvudet nu,tror nästan det kmr att spricka snart. Är yr och trött också,vill typ ba lägga mig ner och dö eller något. hoppas det blir bättre efter jag ätit.

Är iaf lite happy, min bror var awesome och kirrade snus åt mig,hade varit utan i 6dagar annars. Mina föräldrar hade nog aldrig orkat med mig då,höhö.

Jaaa jag har inte så mkt att skriva idag faktiskt,det blir nog ba tråk inlägg innan jag drar.
Men nu ska jag fortsätta se på how i met you mother och käka godis.


Btw,min mobil är spårlöst försvunnen så de gå int o ringa. Har ett annat nr så de e ba o fråga om ni vill ha deeet.

My precious.


Hedda!

Kommentarer
Postat av: Sofia!

JAG VILL HA DET!

2009-04-09 @ 17:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0