Valborg sucks

Valborg kommer att suga penis,helt klart.

Bli typ arg o besviken,det blir alltid ngt sånt här. Allting skiter sig alltid!
Jag har lust at bara vara hemma ikvl orkar inte göra ngt,kmr ändå inte orka följa med till stan kmr,hinner inte sova när jag kmr hem så kmr vara helt slut efter brännbollen och allt.

Det blev bara Jossa och Linn som ska käka hos mig,Nicke ska äta hos Clara och Jennifär o yavve sku va i bodbyn.
Känns skit kul verkliiigen. Åh är så jävla opeppad på allt,jag har verkligen ingen lust att vara med alla.
Blir alltid ba baaaaaaajs,ingenting blir typ som jag hade tänkt mig.

Har sovit rätt så få timmar inatt,osminkad med svullna ögon oc ser ut som jävel idag,fett nice^^
Är på så jävla dåligt humör och även idag känns det som att någon bytt ut mitt blod mot bly.
Awesome.

Är så jääävla taggad alltså...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0