Beslutsångest (igen)

Hola!

Mitt humör idag har verkligen varit fuckat,snacka om stört.

Jaja,efter jag varit hos nicklas och gått lös som en galning så var jag på provdans på balettakademin, Hipho som sagt.
Det var jävligt kul,svårt men roligt. De dåliga med mig är att jag har väldigt dåligt tålamod och är svårlärd,så inte så bra kombination. Imorgon ska vi testa House,har testat de en gång förut och de var väligt fränt, dock as svårt.
Jag har världens beslutsångest,igen, jag kan itne bestämma mig för om jag ska gå boxningen lr dansen.
Dansen kostar ca 1300 nånting, och det känns onödigt dyrt för att dansa en gång i veckan i en termin och boxningen kostar typ 1000, tror jag, en termin, 4 ggr i veckan tro ja de var. Så boxningen känns mer värt prismässigt med tankte på min ekonomi, men vill dansa as mkt..ja jag vet inte.

På fredag blir det middag & kanske bastning med brudsen hos Emett, sen blr det natt bowling och kanske fest efter det. Det behövs en kväll med brudarna tror jag, kommer iaf bli as mysigt.

Men nu ska jag krypa ned i min säng och läsa lite,har börjat med en ny bok idag, En liten chock, skriven av en tjej som gick på min skola förut,verkar rätt bra faktiskt.

Signing out.

Mabbot.

GNATT


Kommentarer
Postat av: fridis

vilken tid är det ikv? funderar på att hänga med.. du kan ju ringa mig sen!

2009-08-27 @ 09:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0