give up or give in?

hejhej,
har bestämt mig för att försöka ta mig i kragen och börja blogga mer igen, lär ju ska ta ett tag innan man kommer igen med det, jag har världens bloggtorka.

Idag efter jobbet så gick jag dir och la mig i sängen och startade en film,det är helt sjukt vad trött jag blir efter att ha jobbat orkar inte med något typ.
Skulle egentligen på bio med mor och far idag men eftersom att jag och min kära moder hamnade i ett fett bråk igen så blev de inte av, men ville fara ändå och orkade ändå inte va hemma så tur för mig så var också Jossa sugen på bio.Vi fick skjuts in till stan och vi drog på bio i alla fall. Vi såg The Prpopsal,den var fett bra. Den var mycket roligare än vad jag trodde att den skulle vara faktiskt. Lätt värd att se iaf!

När jag kom hem så fortsatte jag med filmen jag började att se tidigare, My sisters keeper, vet itne riktigt om den är så jätte bra men det är en grymt fin film. Också värd att se, om du är sugen på en bölar film.






Bruises fade mother, but the pain remains the same
And I still remember how you kept me so afraid
Strength is my father for all the love he gave
Every morning that I wake I look back to yesterday


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0