horridius cow.

exactly what you are.


Jävla skit dag! Hela förmiddagen var så bra, var på så jävla bra humör, längesedan jag var så glad. Men självklart så ska allting förstöras när man kommer hem, japp då skiter sig alltihopa, är det inte de ena så är de det andra.
Satan så less jag är nu.




Malta i mitt hjärta.

Ni är grymt saknade, varenda en av er! <3



Allting är bara helt fel och du gör det bara värre,kan du försöka förstå det!? Du förstör mig mer och mer för var dag som går. Jag önskar att jag kunde gå tillbaka i tiden, att jag aldrig lärde känna dig, då hade inget av det här ha hänt.
Jag brukade tro så högt om dig, att du var så äkta, fan vad man kan ha fel ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0