Moldy peaches

HejHej,
Förlåt för bloggtorkan, har varit mycket nu, har inte hunnit mede bara. Inte orkat blogga något om jag ska vara ärlig,jag har inte så mycket att säga faktiskt.

Jag är nu inne på min tredje vecka på jobbigt, jobbigt och så enormt tråkigt på samma gång, under vissa perider är det super hektiskt och anda hur lungt som helst,för lungt. Sen när man kommer hem är man helt slut så de e ba och gå och lägga sig.
Idag följde jag med en tant på ica och blev bjuden på en glass och en ask med choklad hjärtan som tack typ, lite göllit.

Att jobba på ålderdomshem är väl rätt okej egentligen,fast jag hatar det samtidigt, det får en att tänka efter lite grann.

Helgen var okej, fredagen var hur kul som helst, var på party inne i stan med Nettan,Josse och Emily, vi hade hur kul som helst. Lördagen däremot var väl väl sådär, startade rätt bra men slutade kasst. When and how is it going to end?

Ikväll har jag gjort nästintill ingenting,hjälpt mor lite och sen har jag bara legat, orkar verkligen inte göra något.
Jag vet att det låter helt sjukt, men jag saknar faktiskt skolan lite grann, eller jag saknar mina tjejor,jätte mycket. Jag behöver er hjälp fjortisar!
Nej nu ska jag återgå till att titta på Lipstick jungel.


 
Lay were you're laying
Don't make a sound
I know they're watching


Hedda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0