Merry fucking christmas!

Tänk, det är redan den24 december, det är julafton.

December har gått hur fort som helst, känns verkligen inte som att det redan är jul. Galet.
Vi fick iaf snö på julafton, trots alla odds! Det är fan ingen jul utan snö alltså.

Vi ska vara hemma hos oss den här julen med. Det blir moster& Dainel, små kusinerna och mormor, dom kommer väl sådär lagon till Kalle Anka skulle jag tro och på förmiddagen ska vi och hälsa på farmor & farfar.

Det här kommer att bli en konstig jul.
Julen har alltid varit en morfar tid, en jul utan morfar, det går inte, det kmr kännas för tomt. Det kommer kännas jätte konstigt och allt kommer vara så annorlunda.

Jag som inte ens brukar tycka om själva julafton annars, nu blire ännu svårare. Vet visst låter det konstigt, vem gillar inte julafton liksom? haha ja jag är lite udda antar jag.
Men jag hoppas det blir en bra jul i alla fall.
 
God jul på er alla!






Jag ska tänka på dig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

GOD JUL!

2009-12-26 @ 18:10:25
Postat av: Caroline

Hej! Angående löshåret så är det 100% äkta hår, därför kan man tvätta och styla det som vanligt. Har bara använt det 2-3gånger. Det finns kvar! 250kr?

2009-12-29 @ 09:29:35
URL: http://tigercarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0