45

Lördag.

Snart är helgen över igen,drygt. Helgerna gå alldeles för fort. Helgen borde bestå av några dagar till tycker jag.
Igår blev de party i täft och idag har jag varit med Jennifär. Vi har typ int gjort så mycket,suttit o snackat mest,sett twilight och bakat.
Ska typ se 40 days and 40 night nu sen sova,blev rätt sent igår och de blir typ upp tidigt imorrn.

Jag är typ happy idag, på läkarna låter det som att morfar är på bättringsvägen,tro ja iaf.
Han lever ju dock på övertid säger dom typ men han kanske får nån månad till eller så, han kommer typ int orka särsklilt mycket efter som hans hjärta är så skört och hans värden så pass dåliga ändå. Men han har inte ont längre och det är jag glad över. Om han nu måste gå bort så hoppas jag att han får göra det smärtfritt.

Hoppas ni alla har haft en bra kväll iaf,det har jag.
Jennifäääär du är bra!

Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0