Breaking dawn

Ursch imorgon börjar skolan igen och det känns bara jobbigt. Tänk att lovet redan är slut,det har gått as fort!
Ändå har jag typ inte gjort så mkt eller mkt men ingenting speciellt.
Var och shoppade idag med Sofia och Nettan, köpte en adiddas kofta,det blev en grön för den svarta fanns typ inte kvar,menmen fick en billigt iaf,200 kr på barnavdelningen, haha och en knallrosa jack/koft aktig sak,ad grym! hahah.
+++++ Nya hörlurar, Skullcandy.

Ville egentligen ha några helt andra men nästan alla var slut och hade presentkort där så dom här fick duga.
Jag har fått världens dille på hörlurar,jag har hittat 3 par som jag viiiill ha ett par vita ett par,vit/blåa och ett par röda.
Asgrymma!


HAr faktistk inte särskligt mkt att berätta idag, var ett tag sedan jag skrev sist men det har inte hänt så värst mycket såå..
Juste i lördags hade jag nätt,fiia och frida typ en liten tjejkväll,vi såg på film och sånt senare såg vi även hockeyn, Canada-Sverige, jävla skit match säger jag bara...

Men nu ska jag lägga mig och läsa ett tag,har bara 1 kapitel kvar nu!


Sedan blire o sova,har ställt om dygnet helt nu, har typ inte lagt mig förän kring 5-6 tiden så ikvl blir en tidig kväll om a inte ska vara helt död imorgon.

Hedddaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0