Heejdå

2008. Och välkommen 2009.

Nyårsafton var helt okej faktistk.
Förlåt, men absolut inte den bästa jag har haft..tror jag.But ya'll know why..

Men den var jävligt bra ändå, till och från! Hade ändå jävligt kul.träffade massa sköna typer osv.
Det blev som sagt party hos Linn&Frida och sedan vid 11 blev det avgång ner mot stan, förutom en viss sak så vare jävligt nice. Efter 12slageet sprang Frida&Linn omkring med mig och Camilla och kramade folk och skrek gott nytt år till nästan varända en som befann sig kring apberget vid 12 slaget. Och så hade det ny året redan börjat. Underbart.
Det här året ska bli så mkt bättre än förra! Så äre bara.

Har dock inte avlagt några nyårslöften iår. Det överskattat med sånt där,man håller dom ändå aldrig.
Lr jo ett har jag avlagt. Jag ska bli en "duktigflicka",
Såå...

ByeBye snousi



Från och med dagen då jag fyller 17 så ska jag vara en både rök och snusfri brud.
Alltså har jag 29 dagar på mig..



Tack Emil!



Linn&Frida


Anton och Frida


'
Fyllisen Föll


Jag,Vickan,Emma och han jag inte kmr ihåg namnet på.


Camilla,Frida.Linnea&Hilda




Nytt kapitel,
Nytt år,
Ny start!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0