Heels over head.

Okej, så det här har verkligen inte varit min dag, nästintill allt jag har gjort har gått åt helvete. Inte kul alls.
+ jag tappade min plopp till piercingen idag, ute i butiken. Lätt att hitta. NOT. det var min sista normala, nu har jag en liten "tagg" som ser as skabbig ut på mig.. också gick min efterlängtade biskvi sönde ro blev ba mos.
Nej verkligen inte min dag idag.

+ Ingen Tina T konsär för mig inte..
Fucking rövhål.

Igår var iaf riktigt kul, fram till att jag kom hem iaf, jag var hos Emil, vi bakade kladdkaka och såg don't mess with the Zohan tror jag den hette. Hade även gräddkrig,det va ganska kul hehe,nog för vi typ råka smeta grädde överallt menmen det var awsome iaf!

Fastän dagen har varit kass så var det iaf roligaste dagen på apun hittills.Imorgon ska vi typ bara var på lagret,kommer ändå bli ganska skönt. Jag kan ju iaf säga att det känns i fötterna avv man inte är van att stå hela dagarna.

Bara 2 dagar kvar nu!!

Heddaaa!



Haha fatta hur mycket jag och Nettan eggade den här låten när vi gick i 6an!!
Seriöst, skönaste ever typ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0