Hemma igen

Idag kom jag hem från Nettans stuga, har varit där hela helgen. VI har typ kört skoter och kollat på barnfilmer mest, haha as nice!

Har faktiskt inte särskilt mkt att berätta idag hlr, mitt rum är äntligen klart! ska lägga in några bilder imorrn! ;D är faktiskt nöjd,var inte riktigt säker men det blev nice!

Blä,jag som skulle gå och lägga mig tidigt ikvl,så blev det inte,jag kmr vara en död fisk imorgon.
Bi har iaf fått vårat nya schema nu,bättre än det förra iaf,slutar tidigt 3 dagar istl för en har dock ca 2 och en halv timmes matte på onsdag,kommer aldrig palla,lovar jag kmr skjuta mig efter 2 veckor. Hääärda säger mor. Ursch säger jag!

Jag saknar även Fridolf! längesedan sist,föööör länge!





Nu SKA jag sova.
GodNaaaaattt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0