I'll do anything.

Onsdag.

Förjävlig dag,har verkligen inte varit min dag idag,lyckades fixa snus,det absolut enda bra som hänt idag.

Fick reda på att morfar typ kommer att dö snart, dom tror typ inte att det är så långt kvar.
Det känns riktigt förjävligt! Igår var typ allt på bättringsvägen och nu är allt bara bajs,finns typ ingenting dom kan göra eller något.
Fick reda på det idag när jag kom hem,och bara minuter efter det var vi tvugna att fara till min farmor som fyllde år. Lätt att spela glad efter ngt sådant. Efter vi varit där och fikat åke vi till sjukhuset för att hälsa på morfar.
Det värsta jag vet är sjukhus,klarar bara inte av dom,får typ ångest och börjar må illa så fort jag kliver in.
Hatar det.
Jag tror jag kanske typ 30 andetag under hela tiden vi var där,höll typ på o kräkas 3 ggr. Ville verkligen inte,ville speciellt inte se morfar sådär. Fast som tur var så såg han iaf fortfarande ut som min älskade lilla morfar. Och jag tror nog att jag hade ångrat mig rejält om jag inte hade åkt. Att inte hunnit träffa honom en sista gång innan...
Jag vill inte ens tänkta tanken på att han kmr försvinna! Inte min lilla morfar,skönaste männskan jag känner typ,bästaste underbaraste morfar. ååh kan inte ens tänkta tanken på att han snart inte längre kommer att finnas kvar,står så nära,är så lika. Bara bästaste.
Och det jobbigaste av allt är att veta att han har väldigt ont också. Önskar bara att han slapp lida.

Här har jag gått och oroat mig för något så oerhört onödigt jämfört med det här,skulle ta det 100ggr det istället för att det här ska måsta hända. Jag skulle göra vad som hellst.

Shinedown - 45
Creed - one last breath
Luther vandross - dance with my father again.







I Love You.

Kommentarer
Postat av: Liinn

nej, faaaaaaaan!!!!!!! Gud vad jobbigt, jag hatar också sjukhus... finns dock här om du vill prata eller någonting. Kram.

2009-01-14 @ 17:51:41
URL: http://anjiru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0