One way or antoher.

Skoeent, fredag imorrn sen byebye skola och hej paro i 2 veckor, ganska skönt! Ska bli as kul.

I helgen blire bara och ta det lungt, på fredag vette fan vad jag ska göra sen på lördag blire upp tidigt, vi har öppet hus på Östra och måste vara där så.. det pågår väl från 10 till halv 3 tror jag det var sen efter det ska typ jag EmEtt, Emily och Madde gå och shoppa osv, sen på kvällen ska Nicklas komma till mig! Venne vad vi ska göra blir väl bara se film o mysa och så, ska bli as nice känns som evigheter sedan. Sen på söndag fyller Mami år så det blir o uppvakat hon.

Idag efter skolan var jag Emily, Jossa och Emett på stan, jag hittade 2 par sneakers som jag ska köpa imorrn, Ena paret är svart & rosa, och de andra var typ gråa och vita,tyg skor. Båda var på rea, halva priset. Awsome!
Jossa och Emily köpte också skor,dyr skor, klackiskar, assnygga.

När jag kom hem blev de typ lite tjaffs morsan, hon hade kollat min frånvaro som inte är den bästa, var borta nästan varje förmiddag förra veckan. Fast den här veckan har jag fan skött mig bra! Har inte missat bussen en enda gång! Proud!!
Fick ändå skäll... Sen vart de typ tjaffs om en massa annat bajs också, + dom försöker typ tvinga mig till bup, men jag vääägrar, jag hatar all sån där psykologiskit.. Jag säger bara heeel no. And that's it.

Prover idag gick väl sådär,kan iaf säga hejdå till mvgt, första delen gick ändå bra men andra gick fan åt helvete. Det var en matte del,och jag och matte går inte ihop så fattade typ nada och fick ut ett skit. Men tro iaf att jag klara det.

Svenska prov imorrn, wish me luck!
I'm gonna need it..




Grattis Sofia!



Nu ska jag SOVA.
Heddaaa.

8 dagar kvar!!

Kommentarer
Postat av: mia

Emma, fan vad fin du är! :)

2009-02-01 @ 18:06:33
URL: http://poiison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0