Out with the old and in with the new!

Som man brukar säga..
Och för mig betyder det nytt rum..Eller tja iaf en rätt stor makeover!

Var på stan med Mami och checkade tapeter idag,trode fan aldrig att jag skulle hitta några men till slut hittade jag 2 tapeter som var assnygga, dom bönade & bad att jag skulle ta med dom hem så jag kunde inte bara säga nej.
Billigt blev det dock inte.
Färgen är kanske lite chockande,iaf att ja ska ha hela rummet i den färgen,kanske inte allas förstahansval precis.
menmen annorluna är bara bra, enligt mig iaf. 
Jag tänker inte säga vilken färg dock, Ni får vänta och se. Ni som redan vet. Shhhh!

Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge..

Tjaa så det mesta av min dag har gått till att riva tapeter och städa,byebye dear aquarium.
Kommer sakna allt det blåa.. Menmen,nytt år och ny start kräver förändringar.
Jag kommer nog på något sätt att smyga in något blått här och där när jag är klar.
Inget jag om det inte finns något blått alls. Som ni kanske märkt äälskar jag blått.

Sen ikvl var jag och Nättisch på bio,vi såg Yes Man. Det var faktiskt riktigt bra. Brukar egenteligen inte gilla jim carry sådär über mycket men han var bra i den här filmen iaf,inte alls sådär över mkt som han brukar vara annars.Han var lagom.

Tummen upp!



Nu ska jag lägga mig och läsa my lovely book innan jag går och lägger mig, måste upp tidigt och fortsätta arbetaaa och sedan kanske köra skoter med Nettan!


GoodNight Fokes!


Kommentarer
Postat av: Linn

EMMA, vilken fääärg??? :D

2009-01-04 @ 00:22:28
URL: http://anjiru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0