Sad girl.

Så var ännu en dag till avklarad, hah nämen det går faktiskt riktigt bra där borta,blir väl lite långtråkigt att göra samma saker så länge.typ larma och galga nya varor, men snart ska vi byta avdelning så de blir nice. Vi ska testa vara några dagar på alla avdelningar,just nu är jag nere på dam o J uppe på barn.

Helvete så satans arg jag ääääär,jag tar ju livet av mig, Tina Turner kommer till sthlm den 19 April och jag kan inte åka för jag ska på en helvetes satans jävla fittspråkresa!!!!!!!!!!!!!
Förlåt F du vet att jag vill åka, egentligen, men det är TINA FUCKING TURNEEEEER! Åhh, ni anar inte huuur mycket jag vill åka, jag har typ tjatat på mamma och pappa as länge om att ja sku få åka om hon kom till sverige, dom ba jajaja vi får se om det skulle hända, hon har haft turne uppehåll i åtta jävla år och just DETTA år så kommer hon, och jag får inte åka för jag ska på en jävla bajs språkresa  jag måste ha en ny tel,sånglektionerna + annat bajs så vi har inte råd nu! Försökt med att säga att jag kan skippa sånglektionerna, skippa en ny telefon,fan teknologin idag är ändå överskattad, jag klarar mig på mormors gammla 3310! Men nej icket det inte, jävla skit!!
Jag VILL åka!!

Och jag är riktigt mkt sad girl nu, typ världens sadaste girl ju...Ni anar inte..


SIMPLY THE BEST.





Nu går jag typ och gråter mig själv till sömns.
God natt alla lyckliga jävlar som kommer att få se Tina Turner den 19e April.

Kommentarer
Postat av: liiinnnn

Fatta å få se henne live! Så jävla fränt!



Men du har ju taggat språkresa 4 ever ju!

2009-01-27 @ 23:59:43
URL: http://anjiru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0