Nicklas is retard.

Söndag.

Snar har även denna helg kommit till sitt slut. Ganska skönt att slippa skola imorrn iaf, går ju ut på prao i 2 veckor nu. Ganska skoent med ombyte ett tag.

Helgen har varit rätt lugnt, i fredags kom Fridolf och hälsade på mig, vi var ute och vandrade ett tag sedan såg vi Wild Child. Den var faktiskt riktigt bra. Värd att se iaf.
Igår var jag ju på öpper hus, det gick väl rätt bra fast de var ändå väldigt drygt och bara stå där och inte göra någonting typ.Fast vi fick biobiletter och en komp dag. pretty nice. Såg även rätt många från Sävar där.



Efteråt gick jag, emma och emily på stan ett tag sedan hem, när jag kom hem så for jag ut med skotern för första gången i år. Körde nästan till bullis och tillbaka, när jag var påväg hem igen såg jag typ en varg, det var as läskigt man såg typ ba shilluetten och en par lysande ögon i mörkret. Höll ju typ på o kissa ner mig.. Fast det kunde iof ha varit en räv också,fast papi tror de var vargen för den var typ stor! Vi säg som att de var vargen.

Sen kom Nicklish på kvällen, vi drog också ut med skotern, först for vi o träffa Clarizz o Emil ett tag sedan drog vi till mårdsjön och träffa André och Potis, vi gjorde upp en eld och satt där o chilla ett tag. Det var rätt kul faktiskt, sedan drog vi hem och såg Wild child, jag somnade som vanligt..hehe.

Idag har vi inte gjort ett skit typ, Mor fyller år idag så vi har typ fikat annars inte ett skit,suttit och nördat vid datorerna,sett oth osv,.
jag har typ varit as irriterad idag, så gåre när man fått för lite sömn och snus.. Fattar inte hur jag ska klara av att sluta.. Totally imossible..
Nu sitter vi och ser a guy thing och nicklas spelat nått kasst spel.

Okej, det här inlägget blev längre än vad jag tänkt och fullt med massa skit. Menmen antar att jag inte har så mkt väsentligt att berätta idag, Blev mest ba en massa tjaffs.

Men nu ska jag se Greek!.
Hedda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0