What to expekt.

Jaha, så var första dagen på Lindex avklarad. Det gick rätt bra, jag fick mest pris sätta kläder och sortera dom osv. Det var lite drygt men ändå helt okej. Alla var as trevliga där och butikschefen Mia, våran handledare, hon var as skön,hon svär jävligt mkt.Haha.. Allt som allt hare väl gått rätt bra idag.

I kväll ska jag sova hos Jossan, ska bara platta håret sedan drar jag dit. Vi ska åka med Mia,som bor granne med Jossa, till Lindex imorgon och vi ska typ åka kring 7 och jag orkar inte kliva upp en timme extra bara för att jag ska hinna gå till andra sidan så då sover jag hos J i stället.

Köpte btw en kjol och en tröja på lindex idag,halva reapriset + 30% personal rabatt, inte dåligt, Det var en grå långärmad tröja,rätt simpel, och en svart kjol med hög midja. SKu ha lagt in bilder men Mami slår in dom, hon tyckte att de kunde bli min födelsedags present eftersom att jag fyller år på fredag och ska då få en ny mobil, så jag kommer inte att få några presenter nästan. Min nya mobil e fett niiiice, fast helst ville ja ha Xperian,menmen.. den sku ändå gått sönder på dirren så lika bra...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0