Big trouble

HejHej, om en halvtimme sa ska vi o traffa gruppen och jag gruvar som satan, vi var ute seeent igar och traffade pa vara ledare sa vi ligger lite risigt till, far val se vad som hander.

Ida har jag o F bara legat o stekt pa stranden, as harligt!
Som det ar just nu langtar jag typ en ens hem langre,har langtar hem skit mkt tidigare men inte langre typ. Jag vill verkligen inte aka hem allt ar sa bra har nere, 0 problem liksom sem nar man kmr hem till verkligheten kmr alltig att forandras typ.

Pa mandag sa blire splash and fun, typ en vatten park, kommer bli as kul, det ar skit stort dar och jag langtar som fan!
Kvallen ikvl ar som sagt oklar sa vi far se vad som hander.

Hedda!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0