Boom Boom pow

Hejhej,

Fan vad sorligt allt kanns,det har ar varan sista dag har i Malta! Just nu haller vi pa och packar for fullt! Jag kommer typ inte fa plats med allting,och jag kommer definitivt ha overvikt!
Tidigare idag sa var vi och traffade hela gruppen en sista gang,fy fan vad sorligt det kanns att aka! Kanndes skit hemskt nar man kramade alla hejda.

Igar hade vi farwell dinner pa mirabells,pank som vi ar sa at varken jag lr frida nagat. men det var kul efter det sa traffade vi pa ett gang galna engelsmen som vi hangde med ett bra tag,dom var fett skona!

Senare sa drog jag F.G,Maria och Frida.S till en bar och dar bjods de pa drinkar,efter de blev de fuego och jag kom hem kring 6 nan gang. Ar sliten som fan idag,men vi hade iaf kul!

Fan jag kommer verkligen sakna allt har nere och alla brudarna! Jag vill int aka hem!
Har haft sa javla kul har, ovh tyvar men jag tror vi har brutit mot alla reglerna nu, forlat Johan!

Emmas imitation av en stockholmare och en norrlanning fran gruppen fran forra aret.

Daniel: Micke jag vill inte ata bbq, jag vill badaa!
Micke: Men Daniel vi ska ata nu du far bada sen.
Senare,
Daniel: Jag vill inte bada,det ar skiiitiit.

haha garvar lika mkt varje gang.


Nej nu ska jag packa klar och sen hoppa in i duschen,nasta inlagg blir formodligen hemifran Sverige igen,tyvarr..

Hedda!



Annu en Malta party lat!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag är en av finalisterna till veckans blogg. Skulle bli jätteglad om du kunde rösta på mig!

Jag är nr 3

http://ffjun.blogg.se/2009/july/finalisterna.html



Skriv till mig om du röstar på mig så jag kan tacka och länka dig :)

2009-07-13 @ 12:11:08
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0