Could this be the new beginning i've been waiting for?

Sitter nu och lyssnar på Marvin Gaye och försöker städa undan lite, Emil och Frida for just.
Ikväll tror jag har varit den slitnaste kvällen på länge vi har verkligen inte gjort mkt ikvl,lr några av bodbyssarna kom förbi ett tag och de var väl trevligt,det var fett längesedan man träffade dom.

Imorgon så blir det nog att åka in till stan och träffa bror och måste även hämta drickat till i helgen då det blir visfestivalen! Jag taggar som ett as! Det blir Emetts stuga med resten av fjortisarna i vårat lilla gäng, fett nice!
Maddson fyller även år så det blir o fira henne med! Sofia.s och Nätt kanske också joinar oss,dom rymms ej i Emmas lillstuga så dom får tälta på hennes gård i såfall,höhö. Nä men det blir trevligt!
Jag skulle verkligen vilja gå in,där alla banden ska va, men det känns inte värt det då det bara är skit band typ, förutom Laleh som jag verklien vill se! Men det känns inte värt att betala 180:- för att se en artist,inte när man är en fattig jävel som jag.

Nej nu borde jag nästan gå och försöka få mig lite sömn,kan behövas då jag gick och la mig kring halv 6 imorse någon gång.


Hare gött!




Let me present, Marvin Gaye ladies and gentelmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0