en lat sjukling och en galen pöjk med städmani

Första jobbveckan har gått riktigt bra faktiskt,förutom att jag nu ligger hemma med feber och förlorar massvis med pengar,igår hade jag typ 39 graders feber,idag känns de dock lite bättre förutom att min hals fortfarande är sjukt svullen.
Idag var jag tvungen att vara hemma från jobbet och det lär ska bli samma imorgon, det känns dock väldigt fel då det kmr bli fest imorgon kväll,känner verkligen inte taggen just nu kan jag lova, men lite sent o avboka nu och förhoppningsvis så är det bättre imorgon.

Just nu så ligger jag och ser på V.Mars precis som jag gjort i princip hela dagen typ och medan jag ligger och latar mig så håller Nicklas på att städa mitt rum som en galning just nu.
Han har bott här hela veckan typ och har knappt lyft ett finger och som jag har gnällt, sen nu för en stund sedan spillde han ut dricka i min säng och petig som jag är så sa jag att han fick lov att byta lakan och skit,jag är as fjantig och allt måste vara perfekt och på ett visst sätt när jag ska sova. Efter han gjort det så fick han iaf världens ryck och börja tokstäda hela mitt rum,fucking crazy är vad han är,klockan är fan 3 snart. Men jag ska inte klaga,äntligen gör han något och jag har turen att slippa städa mitt rum på ett tag,det såg ut som ett bombnedslag innan kan jag lova. Haha, nu kmr iaf mamma vara nöjd när hon kommer hem.


Tänk om alla hade lika tur som jag kan ha ibland.


NattiNatti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0