first day at work.

Japp, idag var som sagt första dagen på sommarjobbet, jag jobbar på Bruksbacken, ålderdomshemmet här i Sävar. Det har faktiskt gått bra,jag trodde knappt jag skulle klara av det eftersom jag hatar sjukhus och ålderdomshem. Jag hade tur och hamnade på servicehuset typ,får stå i köket mestadels av dagen,fixa lunch och middag och sånt där. Blir dock rätt långtråkigt efter lunch då de inte finns inte något att göra, idag satt jag och spelade fia med knuff med tre av gammlingarna, jag sög! Dom var typ mästare i det, en av tanterna vann fan 2 av 3 gånger och dom 2 gångerna så kom jag sist också,det är typ pinsamt! fast jag kom iaf 2a sista gången. *stolt*

Men nu blire efterlängade V.Mars sen måååste jag verkligen sova, börjar halv 8 imorgon och resten av tiden jag ska vara där,känns fett drygt!


GNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0