Grounded

HejHej,

Idag are exakt en vecka kvar och jag vill verkligen inte aka hem! Jag vill stanna annu langre,det ar sa javla harligt har i Malta,fan jag vill inte aka hem!

Ikvl ar jag o F bara hemma for vi har utegangsforbud! hahah,late fett konstigt jag vet men i fredags sa traffade vi pa vara ledare en timme efter det att vi skulle ha varit hemma.
Pa veckorna are 12 som galler och halv 2 pa helgerna, jag och frida och nagra fran andra gruppen traffade pa vara ledare 20 i 3 i fredags sa idag har vi fatt snacka med bossen men som tur var sa fick vi bara utegangsforbud for ikvl.

Det var fett laskigt for tva killar fran andra gruppen blev jagade av nagra som hade vapen, det var ratt scary men de gick iaf bra med dem.

Imorgon sa are splash and fun som galler,fan vad ja taggar! Jag hoppas verkligen att det at vart pengarna. pa onsdag blire att shoppa loss ordentligt,vi ska da till Sliema. Sen pa onsdag taggar vi Megapartyt. Megapartyt kmr va dar inspelningen av Karl-Alfred holl till och det kmr typ va 400 pers dar sa det kmr sakert bli fett nice!

Forovrigt sa pratar jag som en bog just nu,har en blanding av de flesta dialekter faktiskt. haha.

Nu ska jag o frida ta och chilla med massa gotta ett tag sen tror jag nog det blir en tidig kvall,kan nog vara bra som omvaxling.

Have a awesome evening.



Varan party lat har pa Malta!
Den har och en till spelas seriost hela tiden!



Hedda!

Kommentarer
Postat av: ammizz

Vänta nu... ledare? Värdmamma? EF? What? Är du på språkresa eller vad? ;p Fattar nada...

2009-07-05 @ 20:28:36
URL: http://ammizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0