hello sweden

Tjenixen!

Ja då var man hemma i Sverige igen, lr okej jag har ju faktiskt varit hemma en vecka nu snart. Det känns fett skumt att vara tillbaka i Sverige. Just nu längtar jag tillbaka till Malta så otroligt mkt, känns som att man inte har ngt bra att komma hem till så då kunde man lika gärna ha stannat kvar längre,det hade jag gääärna gjort.

haha det känns fett konstigt att kunna skriva med å,ä och ö nu, kommer nog råka skriva lite fel då och då.

Ja som sagt så imorgon så har jag varit hemma exakt i en vecka och jag har inte hunnit göra specielllt mycket kan jag lova. När vi kom till umeå så möttes vi av familjen och Nicklas och Emil var också där. Det första jag åt var mackaroner och köttbullar med brunsås! Fan vad gött det var, senare på dagen kom Nicklas, vi gjorde tacos till middag,fett gött. Sen på kvällen chillade vi bara med mor och far min, vi somnade rätt sent till ngn kass film.
På tisdagen blev det o följa med till stugan direkt så där var man i typ 2 dagar och gjorde nästintill nada för att sedan bli hem skjutsad på torsdagen för att sedan åka ut till Holmön dir. Så från torsdag till idag har jag varit med brudsen i Emetts stuga,ni skulle ha sett stugan idag,fett stökig! Det var sjukt trevligt att träffa brudarna igen,vi ses ju snart igen eftersom de blir visfestivalen till helgen. Fett nice!

Ikväll kommer Nicklas hit,vi lär ju bara ska tare lungt,jag kommer inte orka göra någonting då man somnade halv 6 lr ngt igår. Nej ikväll blire en myskväll. imorgon blir det nog så att vi åker hem till Nicklas och sover där sen på måndag lr tisdag kaaanske det blir stugan, vill hinna träffa lite folk så vi får se hur det bli med den saken.

Nu ska jag hoppa in i duschen och försöka fräsha upp lite efter 2 hårda dagar,lär ska behövas.

Hedda!


Jag saknar våran grupp!




 
(mer bilder kommer senare!)




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0