3 dagar kvar!

HejHej!
Kom hem för en liten stund sedan nu, har varit ute åkt bil med bodbyssarna,det var riktigt kul faktiskt, var så jävla längesedan jag var med dom.
Skulle ha träffat np idag men han dissa så jag drog till Jennifer,vi har väl inte gjort sådär jätte mycket men det var trevligt att hinna träffa henne innan jag åker i väg, var med hon till typ 10 lr ngt sådant sedan följde jag med bodbyssarna som också hade kommit dit, vi ha typ ba varit ute o sladda runt o haft de trevligt typ.

Nu ska jag se Veronica Mars sen blire nog o sova om man ska orka morgondagen,jag har ju typ lagt mig 3 varje kväll nu menmen.


Ba 3 dagar kvar nu!
TAGGAAR FRIDA!!



GOODNIGHT EVERYBODY.

Kommentarer
Postat av: fridis

jaaaa tagga NUUUU!

2009-06-19 @ 15:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0