Bajshål

Jag kommer att få IG i Praktisk MF jag fattar seriöst inet ett skit,vi ska skriva en rapport på nå bajs som vi har gjort och det går verkligen inte! Måste göra klart hemprovet i Turism också annars blir det IG i det med.

Jag gruvar mig som fan inför imorgon, ska till skol läkaren och mami ska med,det kan bara inte sluta i annat än kaos.
Aja,hoppas på det bästa men förväntar mig det värsta.

I helgen måste jag typ följa med till stugan,inte alltför taggad på det känner jag,speciellt eftersom ingen vill hänga med så då blir jag lonley boy.. Det är typ barnensdag i helgen också har jag för mig,var lite små taggat ändå,karuseller ffs! Men nej inget kul för Emma inte,kommer dö där borta i stugan tror jag,ni ser väl om jag kmr tillbaka lr ej.



Jag och EmEtt på yran,lägger in fler bilder imorgon!



Nu ska jag se supernatural sen blire att sova.


 
Hedda!



Du förstår nog inte riktigt att jag faktist var allvarlig med det jag sa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0