Fredag.

Igår så var vi hos F och käkade middag,tacos!
Det var jag,Nicklas, Emil, F, Ida, Elias och Vickan. det var lite segt i början men hade ändå sjukt trevligt,efter ett tag kom även bodbyssarna vilket var väldigt trevligt, det är inte så ofta man träffar dom.
Det var iaf trevligt igår,förutom allt bajs som blev senare på kvln. Haha jag har typ sovit max 3 timmar inatt, en timma ute och 2 på badrumsgolvet. La mig där efter jag somnat ute,höll på att frysa ihjäl och dom har golvvärme där så tänkte att det kanske kunde hjälpa lite iaf,har sjukt ont i nacken idag iaf.

 


Ikväll ska typ jag,josse,emily o madds fara till Emma och dricka o chilla lite osv sen kanske vi drar ner på tivolit i stan.
Är faktiskt inte ett dugg taggad men jag vet att om jag bara stannar hemma så kmr jag bara deppa sönder,lika bra att åka iväg och iaf försöka ha kul,få annat att tänka på. Har bara ingen stans att sova och kan ej ta mig hem så vi får se hure där blir,kunde iof sova hos N men känns ba fel..

Nu ska jag väl börja göra mig iordning iaf, hoppas alla får en bra kväll.
Hedda.



Vandrar omkring som ett tomt skal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0