I wish that I could understand but I don't

Det blev ingen brännboll för mig idag pga sömnbrist och mkt annat inatt så blev det sjukan och va hemma o tare lungt idag. Har sett hur många filmer som helst idag typ. Dagen har varit tjill och kvällen slutade i kaos.
Allting har veerkligen vänds upp och ner just nu. Inte bra men jag åker förhoppningsvis om ca 2 veckor och lämnar allting bakom mig. Jag hoppas allting är över när jag kommer tillbaka,att saker blir bättre och att jag har kommit över saker.
Men det är sommar och allting kan hända,mer tid betyder mer trubbel oftast,men vi får se, jag hoppas på det bästa.

Jag känner inte för att skriva mkt mer än så ikvl men lägger in en låt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0