It's like whishing for rain as i stand in the desert

Nu äre bara en dag kvar sedan är det ÄNTLIGEN sommarlov! Det är sjuk hur fort tiden har gått egentligen,och hur mycket som har hunnit hända, det känns som igår då man oroade sig över hur det skulle bli att börja gymnasiet.

Var ganska ovärt att åka till skolan idag, vi städade lite på skolgården och fikade lite sen fick vi sluta. Efter det gick jag för att lämna lite grejer hos N skulle egenteligen dir hem men det blev o fara runt lite i stan ändå.
Ikväll ska jag och mami ut och övningsköra sen måste jag duscha och fundera ut vad jag ska ha på mig. Jag orkar verkligen inte klä upp mig så mycket,jag menar vi går ut ettan och gymnasiets skolavslutningar känns inte så värst speciella.



Skolavslutning i sjuan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0