Jag vet ingen tröst, jag måste sluta be till min törst, För det som kändes jobbigt känns nu dubbelt så svårt.

Ikväll har jag bara varit med Nettan och myst,vi har pratat om allt möjligt. Känns skitbra faktiskt.
Imorgon kanske det blir o fara ner en sväng på Sävars skolavslutning, beror väl lite på vädret och sådär, hoppas att det blir bra väder imorgon! På kvällen måste det iaf vara uppehåll! Det är ju täftefestivalen imorgon och jag har taggad hela året typ, nu blir det nog inte ens att fara, dom jag skulle fara med har ingen skjuts hem så dom kan inte komma,emmett sviker mig för holmön och J hatar folkmassor. Jag som verkligen ville fara! Nej iställer blir det nog bara att sitta hemma och ruttna i ett hus som jag har helt för mig själv,lär inte ska kunna vara med någon heller så det sög ganska så jävla hårt!

Ne nu ska jag se supernatural sen äre nog bäst o sova om de blir upp tidigt imorgon.
GodNatt.







Kändes förjävligt innan men det börjar bli lite bättre nu min vän
Om jag tappar fästet och trillar ner ska jag klättra upp igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0