Malta baby!

HejHej!
Skriver fran min vardmamas dator,det ar as svort da vissa bokstaver ej finns!

Vi har nu varit har i 5 dagar, vadret har varit sadar, typ varmt men blasigt som fan fram tills idag da det har varit sjukt varmt! for varmt typ.

Vi var i Comino i gor,okte bot dit pa kvln och badade nar vi kom fram,det var glasklart i vattnet o varmare an de hade varit pa dagen typ, tog pa en manet ocksa! haha typ lite sma frant, pa vagen hem sa blev de party pa baten, det var sjukt nice!
Jag att simmade as langt idag,fan vad stolt jag var!
Och jag tror att jag har Varldens fulaste solbranna, min rumpa ar randig! haha javla bikini.

Imorgon blire kanske bbq och pa lordag sa blire typ na festival aktigt, det ar typ en speciell helg nu.

Aja ska inte skriva sa mkt,kan tanka mig att det bara ar drygt for er o lasa de har, men hoppas att allt ar bra hemma i Ume o att alla hare bra.

Saknar mina fjortis bruds redan dock! + en massa andra, ni vet nog sjalva vilka ni ar!

HEDDA

Kommentarer
Postat av: Linn

Man kan inte bli annat än avis på dig din galning!!

Hoppas att du får det superbra! Du är saknad i sverige, HÄLSA FRIDA :D

kramkram

2009-06-28 @ 15:15:44
URL: http://anjiru.blogg.se/
Postat av: knaster

haha ofta du inte kan simma?! DU ÄR JU FAN INTE SÅ BRA PÅ ATT SIMMA DÅ

2009-07-07 @ 19:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0