Resefeber?

Oja! Jag börjar bli riktigt nervös nu, nog för att det ska bli riktigt kul, men hela grejen känns verkligen overkligt!
Det känns som om det var igår min o Fridas familj träffades för att planera den här resan, och nu imorgon så åker vi. Det känns riktigt sjukt faktiskt! 3 veckor! Det är nästan en hel månad! Helt galet, men jag tror att vi kommer att ha jävligt kul!
Jag ska försöka blogga något när vi är där nere så håll utkik!


Ja jag kommer iaf sakna vissa personer sjukt mycket kan jag lungt säga,spec en,att inte ens prata på 3 veckor.
Nej nu ska jag lägga mig och se på Veronica Mars, ska upp tidigt imorgon så måste nog snart lägga mig.



GodNatt!




I Wish That You Were Here.
Jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0