sommarlov!

Idag äre första dagen på sommarlovet och det känns sjuukt härligt!
 Gårdagen blev helt okej faktiskt, trodde ett tag dock inte att jag skulle palla kvällen, var så sjukt trött! Jag somnade till och med när ja emma o jossan var o hälsa på mami på hennes jobb. Efter det blev det o träffa Emily, Johannes o Anton på nere på stan o ta drickat sen hem till Emma o käka middag,kring sju kom även Emily och Madds och vi drok till ett place vid emma där vi började parta. Kring nio tiden drog vi oss ner på stan där vi träffade en massa folk och hade det bara trevligt, det blev dock inte så sent för min del, vid 12 tiden följde jag med S hem.
Imorse vaknade jag kring tio då Nicklas kom hem från sjukan,somnade dock om och klev upp kring 11 o käka lunch. Sen idag har jag gått en snabbis på stan o köpt lite grejer till utlandsresan.

Nu ska jag slänga mig i duschen sen måste jag verkligen börja städa mitt rum.
Kanske lägger in nå bilder sen!

Hedda

Kommentarer
Postat av: Linniiii

sv: haha tack sweetie :D



Varför va nicke på sjukan? :O

2009-06-11 @ 18:07:38
URL: http://anjiru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0