Sunny sunday

Så var det söndag,igen. Om exakt 2 veckor så bär det av till Malta för min o Fridas del,jag taggar till tusen nu,börjar även bli nevös,vi åker ju själva från ume till Arlanda och ska då försöka hitta där,det kmr inte gå bra. Jag känner på mig att vi kmr att tappa bort oss totalt.

Igår så for vi till E i alla fall, det var jag, Madds, Jossan Emily och Emma såklart. När vi kom dit så blev de o gå till willys dir o köpa lite grejor sen hem till E igen och starta grillen. Det var sjukt kul hemma hos E, efter maten så sku Madds o Emily sminka Emma,efter lite alkohol i kroppen vet jag inte om de var sådär jätte bra ide men det blev ju bra i slutändan iaf. Vi drog även ner på tivolit, åkte 2 karuseller. Jag äälskar tivolin,älskar karuseller, dock inte de som är höga, har sjukt mkt höjdskräck.

Som sagt,söndag idag som sagt,behövs det sägas ngt mer egentligen? Söndag idag suger som vanligt,städigt kaos.
Men det är sol iaf,hoppas det blir bra väder resten av veckan.
Nu är det bara 3 dagar kvar sedan äre sommarlov! Har inga lektioner kvar nu, imorgon blire brännbollsturnering, Tisdag, mysdag med klassen och sen på onsdag blire betyg o skolavslutning!
Awesome!



I wanna be good,
I wanna be great,
I wanna be everything
except
for yor mistake.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0