Lördag

Lördag idag och nu är det bara en dag kvar,imorgon gäller det, imorgon åker jag och F till Malta!
Är hur taggad som helst,känns askul och spännande men känns också lite jobbigt att åka iväg i 3 hela veckor.
Nicklas som sov här for för ett bra tag sedan nu, det var då de börja kännas att man verkligen ska åka bort, jag kommer sakna dig Nicklas!

Igår vare ju midsommar, först så åt jag och Nicklas middag med mina päron och min mormor, vid halv nio kom typ alla,det var Jossa,Frida,Elias,Emil. Först va vi ba här hemma sen drog vi ut o spela kubb på alén och sen drog vi o grillade, bodbyssarna och några till kom också ett tag, vi kom typ hem kring 3 någongång.
Hade iaf trevligt igår,de var kul o träffa alla innan man åker.

Nu ska jag o mami åka o hyra en film

Hedda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0