what's the story behind that devious smile?

Mötet hos skolläkaren gick väl si sådär,sjukt jobbigt blev det iaf och jag vet inte riktigt vad jag tycker om det som bestämdes.. Får hoppas på att det blir bra iaf, har ju som inte så mycket att säga till om i alla fall.

Jag glömde ta med mig provet till skolan men eftersom Mona är så söt så gick det bra om jag tog det imorgon. Jag har gjort klart utvärderingen nu också men måste fortfarande göra exponeringen klart + att jag måste läsa till prov på 3 olika kapitel till på Torsdag + matte prov på fredag. Fatta hur mkt det är på en vecka,inte en chans at jag kommer att klara det.



Hold on to the ones who really care,
In the end they'll be the only ones there.
When you get old and start losing your hair,
Can you tell me who will still care?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0