You think you know someone.

In one moment everything can change.


Kan inte sova,jag har legat och tittat på Veronica Mars i 3 timmar snart, det är det enda som får mina tankar på annat håll just nu.
Allt jag känner är besvikelse,ångest och dumhet, jag känner mig verkligen grundlurad.
Av er båda faktiskt, jag vet vad jag sa men jag tror jag hade fel, man är två om det och båda hade ett val, ni hade ett val hela tiden.
Jag kommer aldrig att lita på någon igen.

_____________________________________________________________________________________

Jag vet att jag sa att jag skulle ta en paus i skrivandet, kände ba att jag var tvungen att skriva av mig lite medan jag väntade på att nästa avsnitt av V.Mars skulle ladda. Det kommer nog inte bli alltför mkt skrivande här innan jag åker iväg,villket verkligen inte är långt kvar nu, bara fem dagar kvar sen lämnar jaag umeå för 3 hela veckor i utlandet!
 Jag lyckas alltid packa föör mycket och alltid en massa onödiga grejer. Någon som har bra packningstips?






Jag vet inte vart jag ska ta vägen längre.



Kommentarer
Postat av: Linn

SLUTA INTE BLOGGA CP!! :D



sv: KLART du ska me, vi dra på fest ;)

2009-06-17 @ 00:19:55
URL: http://anjiru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0