I want to break free.

Är så sjukt less på det här nu,jag orkar inte mer snart. Jag venne vad jag ska göra jag står inte ut mkt längre,jag kommer att dra härifrån snart,jag är helt säker på det.
Är bara less på allting,skolan,alla människor,umeå allting bara! Och det här gör då fan int saken bättre.

Vill dra härifrån och bara starta om på nytt. Starta ett eget,nytt,bra liv!


Just nu sitter jag och käkar ananas och popcorn och ser på roadtrip. Börjar typ på sår i munnen av ananasen,not so great.
Imorrn blire skola iaf. Trode det var imorrn vi skulle ha tema dag men icket,nej det är på onsdag. Jag vill inte till skolaaan! 3 dagar kvar dock,det är bara och härda tyvär.
Som sagt dagen idag har bara varit kass,en dampandes mor och en ännu mer dampandes pappa,bajs skola o bajs bussar. Nej bara kass dag. Fick träffa Nicklas ett tag idag iaf,det var mys. Typ det ända bra på hela dagen. Eller juste Robar köpte snus åt mig idag också,gulligull,han till och med bjöd på dosan,hur snäll får man bli alltså? Awesome!

men,tomorrow is a brand new day och jag hoppas verkligen den blir bättre än denna.

Goodnight fuckers!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0