just tierd

Ikväll var jag nog med om det pinsamaste i mitt liv hittils iaf.

Var som sagt med Nicklas ikvl,vi såg Benjamin Button filmen rätt bra iaf,har ite sett klart den än.
Imorgon blire bio med Linn,johanna och sofia,ska se en shoppaholics bekännelse typ,efter det tror jag de blir o sova hos Nicklas eller något. På lördag har jag ingen aning om vad som händer faktiskt,får väl se vad som händer.

Imorgon blire slapp dag igen, 2 lektioner på morgon sedan kl 12 ska vi vara på Nolia och kolla på UFmässan som treorna har,blir no awesome,ska bli rätt intressant o kolla vad dom har gjort eftersom vi också ska göra de där en vacker dag förhoppningsvis.

Förövrigt så hatar jag mitt liv liite mer än vanligt ikväll och önskar högt att någon ville ta det åt mig, jag tror nästan ingen har så mycket otur som mig.
Btw,förbered er på att min comeback på bloggen kommer att bestå av klagåmål och gnäll i någon vecka till lr sådär innan jag försöker skriva om något intressant(?) och kanske lite roligare saker.

En bra sak är iaf att de nya Greek avsnitten kommer ut om ca 12 dagar!!

Awesooome!



Bara bäst,
önskar att jag kunde stanna tiden, flyga iväg till min alldeles egna speciella plats där allting är precis som man vill att det ska vara.Allt är bra och man får vara riktigt lycklig.

GodNatt.






Kan jag få komma och leva med dig snart?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0