Kasta inte äpplen på korkade flickor.

Dagen på skolan idag har verkligen inte varit min dag,slog smalbenet på en stol + skrapade upp det,feta träningsvärken i benen och måste halv springa till bussen,bajsmat och allmänt sucki dag bara. Vissa straffar gud direkt, som Nicklas alltid brukar säga^^
Fast blev genast på lite bättre humör när jag kom hem,hade förväntat mig att komma hem till mami som bara skulle tjata på mig om att städa rummet vilket jag hade lovat att göra idag, men till min förvåning så har lilla mami redan städat mitt rum! Väldigt snällt,kände verkligen att jag int hade haft någon orka att göra de ikvl ändå,kanske borde vänta med att städa rummet lika länge nästa gång kanske hon fortsätte,hehe,som tack för de hjälpte jag till med det sista på middagen,revbenspjäll,potatis o brunsås,mums! höhöh.

Har även hittat en bra låt jag ska sjunga på morfars bergravning,hoppas bara jag klarar det..
Nu hade jag tänkt he på någon film o ba mysa,kanske baka först,ngt tips om något som är lätt och går fort att baka?



Call me a sinner,
Call me a saint,
Tell me it's over,
I still love you the same

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0