kom hem!

Jag är så sjukt less på umeå just nu så det finns inte, på allt och alla som befinner sig i lilla umeå just nu.nästan iaf. Dock inte den enda 100% braiga quinnan som har lämnat mig och kommer vara borta hela veckan typ.
Jävla Fridolf!


 Frida kom hem nu!



Okej jag fick just ett skumt samtal från,Astrid som var med Lalla,Macke,Emil,Sofia.E,Frida,Matte och Nisse.
Inte nyktert där inte iaf!

Imorgon blir det ju skeå med Nettish,borde egentligen ligga och sova nu,våran buss går typ 9 någongång imorgon. Lär ju ska bra svårt att ta sig upp kan ja lova!
Ja vad ska vi göra där.shoppa satan? Lär ju ska ha shoppat bort halva min månadspeng innan ja e hemma,not good!
Men nu ska jag fortsätta se bedtime stories sen sova.
Hedda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0