let me sign

Duktig som fan var jag imorse,jag gick faktiskt på mattestödet och jag jobbade, till och med på vanliga matten efter.. Förövrigt så har dagen varit lite si sådär vi hade ingen svenska så slutade 2 började jobba 3 och jobbade fram till 6,noot so funny men vad ska man göra, I need the cash!

Imorgon får jag sovmorgon till 9,pretty nice, ska till tandläkarn 10,lite mindre nice. Sen äre kurs prov i svenska sen slutar jag,får se om det blir bio med brudsen imorrn lr inte,skulle vilja gå ändå men har så jävla mkt jag måste köpa nu känns det som så venne om jag kommer ha råd. Bajsbiljetten vi fick från östra hade ju gått ut så fick betala sist..

Någon som har något bra filmtips?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0