like a red balloon

Jag åkte och hälsade på morfar i alla fall,jag ångrar mig inte,jag vet ju inte om jag kommer att träffa honom igen men det var absolut inte lätt. Jag lyckades hålla mig samma för att sedan bryta ihop ute. Det var sjukt och se honom,han har blivit så smal och ser nästan gråaktig ut,han är helt borta och snackar bara massa random prat,när han pratar kämpar han så för att verkligen orka att få fram orden,det låter nästan som att han är full typ,så mkt sluddra han. Han är hur dålig som helst men lyckas ändå skämta om saker dom få ggr han orkar prata. Nej sjukt jobbigt var det att se morfar sådär,jag önskar bara att han kunde få må bra och få vara kvar hemma den sista tiden. Dom har verkligen otur mormor & morfar.


Känner mig inte taggad på något sätt att fara tillbaka till skolan imorgon men tyvär är man så illa tvungen. Efter skolan så ska jag och Linn gå runt på stan,kolla om vi hittar någonting som man kan ha användning för på lördag,har fortfarande inte riktigt bestämt mig för vad jag ska klä ut mig till! Får ju typ ångest,hjälp mig människor!

Ebba Grön


Nu ska jag se Greek så,
Hedda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0