Ode to joy

Okej jag har gått och blivit nerd,hah jag fick världens ryck ikvl och ville lära mig och spela blockflöjt så jag har suttit i typ en timme och försökt lära mig spela. På en timme har jag lyckats sätta halva Ode to joy iaf,känner mig lite små stolt^ haha Okej det är visserligen inte direkt felfritt,men på ca en timme äre rätt bra för att vara första gången tyck ja! Hehe.










Annars ikväll har jag int gjort så mycket,suttit och spelat Monopol med bror ,mami och Marina en stund.Har även läst lite mer ur boken Äcklig,rätt bra faktiskt,handlar om en tjej som blir grovt misshandlad,både fysikt och psykiskt av sin moder. Påminner rätt mycket om boden Det. Ska fortsätta läsa lite senare,se om den är värd  att rekomendera.
Men först blire något avsnitt av How i met your mother.






Go on and close the curtains
All we need is candlelight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0