Skellefteå

I går var jag som sagt i skeå,det var awesome! Verkligen hur trevligt som hellst. Kunde dock int skriva något igår för mit  internet var typ trögare än trögast.
Jag och Nettan for igår kring 9,kan lova att jag vaar ganska död,somnade 5 och klev upp halv 8,not so funny. Bussresan tog väl lite mer än 2 timmar vi var framme kring halv 12 och då började vi direkt strosa omkring i affärerna,
Det tog inte sådär jätte lång tid innan vi hade varit i alla affärer. Vi hade tänkt att stanna till kl 7 men vi blev typ less redan kring 3 så vi gick och åt då på en jätte mysig liten resturang,vi blev dock snåla och tog varsin hamburgertallrik från barnmenyn! Det var as gött i alla fall. Vi tog16.20 bussn hem och vi var väl hemma kring halv 7 någon gån, då kom mami och hämtade oss från busshållsplatsen och skjutsade oss sedan till Nätt. Väl hemma hos Nettan så kollade vi igenom våra köp lite grann, det blev int så mkt men köpte ett par jeans,sedan tyvärr föll jag även för trenden och köpte ett par jeans legging. Sedan så såg vi på I can never be your woman den var jätte bra, sen så blev det säsongspremiär på Desperates!






Våran fina lapp vi lämmnade på resturangen.



Idag vet jag inte riktigt vad som händer,skulle typ vara med Nicklas men verkar som att det inte kmr bli så, då vet jg inte riktigt vad jagska göra,måste typ in till stan iaf, kanske blir o vara med nätt sen lr något.

Häddå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0